19.1.09

Holendrem pod ścianę płaczu

(Uwaga, dowcip który usłyszałem ponad trzy lata temu, mogła mu już przez ten czas urosnąć długa broda):

Ściana płaczu - wkładasz kartkę i płaczesz

Sądząc po uśmiechniętej twarzy Daniela (podobno już gościliśmy na blogu Jego Koleżankę), modły zostały wysłuchane!

Summary: Today's post refers to the joke about a cash dispenser as a wailing wall - you are putting a slip and wailing. And, if you want to visit Poland, Lodz is the city with the most elegant cyclists in our country.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

know that cash dispenser - i have used it myself.
i hope that next time i visit lodz (in june) i will be able to borrow a bike and tour the city (and the coffee shops)

Pati pisze...

Potwierdzam, iz Kolezanka pojawila sie wczesniej na swoim pieknym rowerze i nawet czesc jej wizerunky zostala wykorzystana do Manifestu Lodz Cycle Chic :-D

Witek Kopeć pisze...

To świetnie, że mamy z Wami kontakt - zdaje się, że została Ona uznana za najbardziej szykowną w listopadzie. Jeżeli będziemy wydawać kalendarz i potrzebowali jej zgody na wykorzystanie wizerunku, to nas z Nią skontaktujesz.

Pati pisze...

z checia sie sama z soba skontaktuje, bo to wlasnie ja jestem ta kolezanka ;-D

Pozdrawiam

Patrycja

meteor2017 pisze...

Ja na szczęście rzadko płaczę, bo zazwyczaj jestem w stanie wypłacić żądaną sumę :-> Dobry pomysł z tym podsumowaniu po angielsku, może skopiuję :-)

Witek Kopeć pisze...

@ Pati - Znakomicie, że znaleźliśmy kontakt! Spotkanie z Tobą było dla mnie jak dotąd jednym z bardziej inspirujących w kontekście prowadzenia tego bloga.

@ placid casual - There is one livery
http://www.cosmotrip.pl/REGULAMIN_WYPOZYCZALNI_ROWEROW.pdf
but probably I will be able to borrow you a bike and even be your guide for free.