2.5.09

Parę sposobów na przewóz rzeczy i istot cennych

W odróżnieniu od piekarni oraz stoisk z nabiałem na Zielonym Rynku, które okpiły sprawę, ja dzisiaj pracuję! Przygotowałem wpis o przedmiotach i istotach, które troskliwie przewozimy na swoich rowerach. Na co dzień może to być np. laptop:
Foto: patsywojt
Ale mamy majówkę, więc skupmy się na przesyłkach odświętnych. Słusznie ogia zwróciła mi uwagę, że nie należy zmuszać psa do nadmiernego wysiłku, każąc mu biec obok roweru. Oczywiście. Mniejsze psy można pakować do koszyka:
Foto: brite
Ewentualnie przewozić w specjalnych pojemnikach:
Foto: Kuba
Pomysłowość łodzian nie zna granic
Nie ulega wątpliwości, że bezpiecznie i pewnie może się czuć to oto Dziecię:
Foto: HuBar
Między ramionami Taty. Za 9 miesięcy mam zamiar w ten sposób wozić swoją Córkę, Martę
Wariant na wożenie Partnerki:
Foto: HuBar


Foto: skunk
Życzę Wam udanego ciągu dalszego majówki i ciekawych wrażeń znad kierownicy!

Brak komentarzy: