17.10.09

Pierwsza fotografia drugiego roku

Wybrałem się na poszukiwanie Ludzi, którzy by zaszczycili swoją osobą fotografię otwierającą drugi sezon Lodz Cycle Chic. Na swojej ulicy spotkałem znajomą, barwną parę, jednak dałem się zaskoczyć i odpuściłem. Osobę z pierwszej fotografii zobaczyłem na Piotrkowskiej, pod sześćdziesiątym siódmym, w chwili gdy dogasała papierosa aby móc zaraz założyć rękawice i wsiąść na rower:

W drodze powrotnej spotkałem Parę/Trójkę, która nie zniechęciła się do jazdy po czwartkowej kolizji:

Ania, Leszek, Mateusz (i koparka)

Przy okazji, nabrałem wątpliwości (chyba uzasadnionych) czy Pan z fotografii z czwartkowego posta to na pewno Leszek (inny rower, inny fotelik, inne włosy, choć podobne zamiłowanie do spodni w deseń). Cóż, nie pierwszy to raz, kiedy kogoś mylnie identyfikuję.

Do Lavinki: pozdrowienia przekazane i odwzajemnione.

1 komentarz: