21.6.13

Post z rana pt. Wartość dodana

Nadużywam tego pojęcia, zapożyczonego z ekonomii. Może są jakieś lepsze określenia na to, co jest esencją "cycle chic" - wzbogacanie pejzażu ulicy, nadanie blasku miejskiemu krajobrazowi. Najlepiej by było, gdyby chodziło o wpasowanie się w ów blask, ale w warunkach łódzkich niestety częściej powstaje kontrast. Spójrzmy.
DSC01120_res  
Dwie przechodzące niezależnie od siebie Panie. Już minięcie przez pierwszą wzbudziło zainteresowanie, okazało się że na tej ulicy, o tej porze i do tego pieszo poruszała się zaraz druga elegancka Pani. Zresztą na fotografii znalazła się jeszcze jedna, przemierzająca ulicę Pani...
...zasłonięta przez zaparkowany samochód 
DSC01149_res Przekląłem, że dałem się zaskoczyć i nie zdążyłem sfotografować tej Pani, kiedy mnie mijała. Kiedy jednak przysiadłem nad fotografią po powrocie do domu, oczom moim ukazał się właśnie ów kontrast

Ankieta łódzkiego rowerzysty miejskiego '13 - wypełnij i poleć znajomym użytkownikom rowerów

Brak komentarzy: